Każdego dnia do Twojej firmy spływają setki, a nawet tysiące wiadomości i maili od klientów? Usprawnij proces obsługi zgłoszeń, wykorzystując profesjonalne narzędzia. Dzięki nim poprawisz jakość i szybkość pracy konsultantów oraz zwiększysz zadowolenie klientów. W zadaniu tym pomoże Ci system ticketing Thulium.
Czym jest system helpdesk Thulium?
System helpdesk firmy Thulium to zaawansowane, kompleksowe narzędzie do obsługi zgłoszeń klientów. To jedna skrzynka, do której mają dostęp wszyscy upoważnieni pracownicy. Dzięki temu mogą łatwo i szybko odpowiadać na wiadomości klientów oraz zapoznać się z historią kontaktu z daną osobą.
Jak działa aplikacja Thulium?
Prywatne skrzynki mailowe nie dają pełnej kontroli nad ich obsługą i nie pozwalają na wykorzystanie potencjału tkwiącego w pracy zespołowej. Thulium system ticketing, jako jedna skrzynka kontaktowa z powszechnym dostępem dla całego zespołu, ma wszystkie zalety, których nie wykazują skrzynki prywatne. Łatwy dostęp do wiadomości i historii komunikacji ułatwia pracę, co jest szczególnie przydatne podczas nieobecności pracownika. Urlop albo zwolnienie lekarskie specjalisty nie muszą już hamować pracy całego działu, ani tym bardziej wpływać niekorzystnie na komunikację z klientami. System helpdesk pozwala bowiem na łatwe zastąpienie nieobecnego pracownika przez kolegę z zespołu, bez konieczności logowania się na jego pocztę czy wyszukiwanie informacji na komputerze. Pełen dostęp do całej historii kontaktów ze wszystkimi klientami znajduje się bowiem w jednym miejscu.
Nie tylko e-maile
System helpdesk Thulium to nie tylko wygodna obsługa komunikacji z klientami. To także rozbudowane narzędzie raportowe. Funkcja analizy danych, raportowania oraz tworzenia wallboardów i dashboardów dają błyskawiczny wgląd w bieżącą sytuację, a także wyciągnięcie wniosków niezbędnych do zmian w przyszłości. Zaawansowane funkcje analizy danych pozwalają określić, kto, nad czym pracuje, na jakim etapie jest aktualnie jego praca, a także jak długo klient oczekuje na odpowiedź. Umożliwia też sprawdzenie wydajności zespołu i odpowiednią optymalizację jego działań. Aplikacja stanowi więc szczególnie przydatne narzędzie dla menadżerów i liderów działów.
Szablony dla usprawnienia pracy
Wiele spraw i problemów, na które napotykają kontaktujący się klienci, jest bardzo podobna. Dzięki praktycznej funkcji tworzenia szablonów możesz opracować wzory odpowiedzi na maile dotyczące najczęściej pojawiających się zagadnień. Szablony z opcją personalizacji pozwolą zyskać wiele cennego czasu pracowników, a także przełożą się na zadowolenie klientów, którzy zostaną szybko i profesjonalnie obsłużeni.
Bezkolizyjna praca
W działach wieloosobowych, zwłaszcza zajmujących się kontaktami z klientami, łatwo o pomyłkę, dublowanie zadań, np. obsługę tej samej osoby czy odpisywanie na tego samego maila. Dzięki systemowi ticketowemu Thulium można to łatwo zmienić. Awatary pokazują, kto przebywa w danym momencie w konkretnym zgłoszeniu, co zapobiega otwieraniu owych zadań przez innych specjalistów. Przypisywanie konkretnych osób do ticketów sprzyja uporządkowaniu pracy.